Mijn missie

MKB & corporate bedrijven door een creatieve, pragmatische en resultaatgerichte wijze toekomst bestendiger te maken door ze klantgerichter, innovatiever en wendbaarder te laten worden en betere producten, diensten en strategieën te laten bedenken en uitvoeren.  

 


Mijn visie

De snel veranderende wereld biedt veel kansen voor de toekomst. Maar die kan je alleen zien wanneer je daar voor open staat. Dat betekent dat je als bedrijf een open minste moet hebben en 'out-of-the-box' moet leren denken. Het bestaande denkkader los laten, uit de waan van de dag komen, opnieuw naar klanten leren luisteren en met vernieuwende, innovatieve, oplossingen voor hun problemen en behoeftes komen. 

 


Wie ik ben

 

Gevat, verbeelder, verbinder, storyteller, enthousiasmeur, aanjager, firestarter, snelle denker, nieuwsgierig, frisse blik, facilitator.

 

Ik heb een passie voor de wereld om mij heen. Als ik opsta kan ik niet wachten om aan de dag te beginnen. Warming up, koffie erbij, nieuws checken en gaan. Een aantal jaar geleden, tijdens mijn carrière in de financiële branche, ben ik mezelf gaan interesseren voor het effect van digitalisering op het bedrijfsleven. Mijn leergierigheid en nieuwsgierigheid, vele studies, halve bibliotheek aan marketing en innovatie boeken en (levens&werk) ervaring verder hebben mij een sterke innovatie coach gemaakt. Ik heb ruime ervaring in diverse branches: media (krant, mediabureau's), finance (verzekeraars, banken, advieskantoren/intermediairs), onderwijs (hogescholen) en gemeente/overheid.