Mijn missie

MKB bedrijven op een creatieve, pragmatische en laagdrempelige wijze toekomst proof maken door ze klantgerichter, innovatiever en wendbaarder te laten worden. 

 


Mijn visie

De snel veranderende wereld biedt veel kansen voor de toekomst. Om die te zien moet je als bedrijf 'out-of-the-box' leren denken. Het bestaande denkkader los laten, uit de waan van de dag komen, opnieuw naar klanten leren luisteren en met vernieuwende, innovatieve, oplossingen voor hun problemen en behoeftes komen. 

 


Wie ik ben

 

Gevat, verbeelder, verbinder, storyteller, enthousiasmeur, aanjager, firestarter, snelle denker, nieuwsgierig, frisse blik, facilitator.

 

Ik heb een passie voor de wereld om mij heen. Als ik opsta kan ik niet wachten om aan de dag te beginnen. Warming up, koffie erbij, nieuws checken en gaan. Een aantal jaar geleden, tijdens mijn carrière in de financiële branche, ben ik mezelf gaan interesseren voor digitalisering, innovatie en klantgerichtheid. Ik zag de wereld onder de invloed van de kracht van digitalisering veranderen en vond dat bere interessant. De achtergrond van mijn studie Bedrijfswetenschappen, een HBO studie Commerciële Economie, een opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap, de opleidingen agile Scrum Master en Product Owner, een halve bibliotheek aan marketing en innovatie boeken en een boel ervaring verder hebben me een sterke innovatie coach gemaakt. Ik heb een ruime ervaring in diverse branches: media (krant, mediabureau's), finance (verzekeraars, banken, advieskantoren/intermediairs), onderwijs (hogescholen).